Eerste rit

Vandaag eerste rit naar huis, kort proef ritjes gedaan op de Stromer st7 1440wh accu.
De rit ging voor spoedig de uit gestippelde route had na genoeg geen fouten, wel soms eigen interpertatie van de kaart wat 3 x fout rijden tot gevolg had.
Met een tempratuur van 0 graden wat voor rijder en accu een uitdaging is.
Met bivakmuts en laagjes kleding en goede winterlaarzen verwarmde handschoenen, was de rit prima te doen, bij 40km zelfs bivakmuts afgedaan , te warm.
In schipluiden was ik het spoor even bijster en heb daar 3km verkeerd gereden, ook de accu gaf aan dat ik terug moest naar stand 2 echter later gaf hij wel weer voldoende km aan dus weer verder gereden op stand 3 echter bij 10km voor eind bestemming moest ik gezien de nog te rijden km weer terug naar stand 2.
4 km voor aankomst was de accu leeg en moest ik zelf trappen en dat is niet licht kan ik je vertellen, en dat na 50km in de benen niet echt tof, kwam dus echt met verzuurde benen thuis aan.
Morgen ochend dus energie beter verdelen.
4 km gem sneheid 12.3 ACCU LEEG
62km  28.9 GEMID SNELHEID
14 min gestop verkeer en selfies
TOTALE RIT DUUR 2:19
Temp. -1 C
Het westland in het vizier

Reacties

Populaire posts van deze blog

Evaluatie / Eind Conclusie

onderzoek